Doğmamış Meleğime Mektup ...

   Merhaba Meleğim ;





Papatyam çok küçüksün henüz 22 haftalıksın.Ben artık tekmelerini hissediyor seni yaşıyorum.Bu duygu bazen içimi gıdıklasa da seni hissediyor olmak bu duyguyu tatmak büyük bir mucize Rabbime teşekkür ediyorum senin verdiği için.

Meleğim seninle çok zamanımız olacak acıktığında pamuk ellerine dokunup karnını doyaracak,altını ıslatığında bezini değiştirirken sana göbüşüne masajlar yapacak, abine uydurduğum hikayeleri,ninnileri  sanada söyleyecek ben yani ANNEN. Sesimi tanıdığını biliyorum çünkü seninle konuştuğum da hareketlerinin arttığını hissediyorum. Miniciğim karnımda keyfinin yerinde olduğunu düşünüyorum arada ağrılarım olsa da seni kucağıma alacağım günlerimi iple çekiyorum.

Doğruyu söylemek gerekirse tabiki zorlandım 7 yıl dile kolay her şeye sil baştan başlayacak olma duygusu ama şimdi gelen hediyelere baktıkça dile getiremediğim duygular içerisine giriyorum. Şanslıyım ve şanslısın ki sana sahip çıkacak abin ve baban var ikiside çok mutlu hele abin şimdiden kardeşime şunu alacağım bunu alacağım deyip duruyor arada da alıyor sana ciciler.Abin 7,5 yaşında papatyam masmavi gözleri var, bembeyaz bir ten yakışıklımı yakışıklı tanıyınca çok seveceksin. Baban :) görünce korkma biraz uzun boylu ama koca bir yüreğe sahip şüphem yok ki abin gibi senide çok sevip ilgilenecek.Biz birbirini çok seven ve mutlu bir aileyiz.Sende bu aileye yeniden agularınla,ağlamaklarınla geleceksin ama biz şikayetçi değiliz.

Kuzucuk bu satırları yazarken bir yandan da tekmeliyorsun anlıyorum ki anneciğim bende burdayım daha uyumadım demek istiyorsun zaten elim hep karnım da elimden geldiğince seninle konuşuyorum, akşamları abine masal okurken sende duyuyor ve bana eşlik ediyorsun. Hareketlerini takip ediyor bazende babana göstermeye çalışıyorum ama sen nedense daha görmeden korktun mu boyundan bilinmez çok naz yapıyorsun babana çok tekmelediğini henüz göremedi ama gözlerinden mutluluk saçıyor etrafa ve ekliyor bana karşı çok nazlı diye. Balım gül yüzlüm günler çabuk geçiyor kah ağlıyorum, kah gülüyorum sonuçta alıştım artık sana ve her geçen gün alınan kilolara çokta umrum da değil bu yolda alınan kiloları kim takar kilolar benden korksun diyor yiyorum sana değer.Tek düşüncem   nasıl bir bebek olacaksın herkes senin çok kokoş bir cimcime olacağından bahsediyor aslında ben kokoş değilim ama seviyorum süsü ondan olsa gerek.Zaten ben kokoş yapmasam da Ebru teyzen şimdiden sana ne ciciler getiriyor süslü süslü ...

Böğürtlenim, anneciğim desene yaşadım dışarısı mis gibi diyebilirsin, oh benim annem bir melek diyebilirsin ama yok orda duralım benim de kurallarım var evde uygulanması gereken mesela ;
Yanlış yapmadan doğruları öğrenmeni isteyeceğim ,Abur cubur yasak diyeceğim,Erken yatmalısın yarın devam edersin çizgi filme deyip yatıracağım, evi dağıtma kızım topla oyuncaklarını deyip seni kısıtlayacağım :) yok yok korkma tatlım her şey ölçülü olacak yemek yemediğin de abine yaptığım gibi uçak piste iniyor oynayacağız, ağladığın da hanimiş benim balım diyerek yanağına bir buse kondurup seni güldürmeye çalışacağım, kısacası biriciğim hep yanında olacağım.

Bende güçlüyüm sana ve abine mutlu günler yaşatmak sizin daha iyi bir birey olabilmeniz için çalışacağım .Uykusuz günler bekliyor belki beni, bazen ağlayıp kızacağım zaman zaman ama biliyorum ki her güzel şeyin bir bedeli  var o bedel sensen başım üstüne anneciğim yeter ki sağlıkla gel dünyama ve yüreğime.Bir günlük tutuyorum kızım senin için tıpkı abin tuna için tuttuğum gibi sıkça yazmaya çalışıyorum ilerde okuduğun da sende benim gibi gözyaşlarını tutamayacaksın, en güzel yanı da kim bilir beraber okuruz.

Sevgili kızım meleğim biz seni merakla ve arzuyla bekliyoruz bizi çok sev olur mu ? Çünkü biz sana KOCAMAN BİR SEVGİ YUMAĞI  hazırladık...

O sevgi içinde büyümen dileği ile HOŞGELDİN demeyi bekliyoruz.

HOŞGELDİN...

Sevgiyle Kalın.
DELİDOLUANNE...















6 yorum:

  1. Çook güzel bir mektup bu :) Allah size bağışlasın, sağlıkla sıhhatle kucağınıza alabileceğiniz günü nasip etsin inşaallah :) O küçük melek sevgiyle gelsin size :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin, Çok teşekkür ediyorum beğenmenize ve ilginize.
      İnşallah kısmetiyle gelir.
      sevgiler.

      Sil
  2. Çok etkilendim , arkadaşım meleğimizi bende dört gözle bekliyorum.
    Çok şanslı bir bebek olacak senin gibi bir annesi olduğu için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tşk edeyorum arkadaşım inş, o günler çok uzakta değil..

      Sil
  3. Yüreğinize sağlık...Rabbim kucağınıza almak nasip eylesin.

    YanıtlaSil

 
Deli Dolu Anne © 2014 | Web Tasarım: FireFrog Creative