Babam

BABAM;

Hep yollarını gözlediğim;
Gelir diye umduğum;
Gücünü sırtımda beklediğim;
Ama hep hayal kırıklığı;

Sevgine ihtiyaç duydum;
Bir gün beni de ararsın diye umdum;
Gözlerimi kapadığımda hep hayalini kurdum;
Gitme diye yalvarırken

Delidoluanne

Dilimden dökülen duyguları sizinle paylaşmak istedim .....



Ne acıdır  bir çocuğun babasız büyümesi... Yaşıyordur ama uzaktır... Yine de şükredersiniz yaşadığına. Olsun dersiniz, sağ olsun da varsın uzakta olsun. Ama hep bir yanınız buruktur. Özlersiniz aynı masa etrafında toplanmayı, erkek çocuğu iseniz onunla boğuşmayı, futbol oynamayı. Kız çocukları sever babalarıyla yan yana oturmayı, ben özleyenlerdenim. Ama bir tesellim var yaşıyor nadiren olsa da sesini duyuyorum.

Şükür ;



Baba demek çınar demek,
Baba demek evin direği demek;
Baba demek koca bir yürek demek;
Baba demek bacanın tütmesi demek;

Babam seni seviyorum...

Sevgiyle Kalın

Delidoluanne

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Deli Dolu Anne © 2014 | Web Tasarım: FireFrog Creative