Sünnet ve Yaşadıklarımız

Herkese İyi Akşamlar ;

Bugün sizlerle sünnet ve önemi hakkında yazımı ve daha perşembe günü sünnet olan oğlumla ilgili deneyimlerimi paylaşmak istiyorum. Oğlum 7 yaşında bana soracak olursanız nacizane fikrim doğar doğmaz yaptırmak sebebi ise dün aşama aşama oğlumun sünnetinde bulundum.

Öncelikle çocuğunuzu sünnete çok iyi alıştırmanız gerek aaa nasıl olacak diyebilirsiniz evet haklısınız bu konuda birde aklı eriyorsa durum dahada vahim gibi .Biz anne ve baba olarak devamlı konuştuk ve sürekli sorulan sorulara sıkılmadan cevap verdik. Boncuk kesilecek denince nasıl yani baba hepsimi diyordu :) babaya burada çok iş düştü velhasıl ani bir kararla kısa bir araştırmadan sonra oğlumuzu dahada yaşı ilerlemeden sünnet ettirmeye karar verip randevu aldık hastaneden Avicenna Hospital Ataşehir , Op.Dr: Osman Aktaş sabah 10:30 gibi gittik öncelikle paşamı bir odaya alıp iğne yapacaklarını söylediler ama biz o arada onun oyalanabileceği bir şeyler yanımıza almıştık örneğin müzik dinlemesi için kulaklık ve tablet , atari vs... 4 iğne vurdular çünkü ^^Lokal Anestezi^^

 işte burası çok dramatik oldu benim için iğnelerin bukadar can yakacağını tahmin edemedik ve ister istemez çok bağırdı ve ağladı bir annenin çaresizliğide bu noktada başladı ama yapabileceğim hiç birşey yoktu onun yüzünü öpmekten ve tamam aşkım az kaldı bitecek demekten; tabii sonrasında 15 dk.beklemeye başladık sonra dr.yanımıza geldi ve operasyon başladı o süreçte boncuk yani oğlum oyun oynuyordu kulağında kulaklık ama bir yandan da doktorumuza sorular sorup duruyordu sevdik ve memnun kaldık Osman beyden, biraz futbol konuştuk ameliyat esnasında laf aramızda doktorumuzda benim gibi fenerliymiş :) aşama aşama ameliyatı seyrettim tabii burada anlatmayayım ama herkese tavsiyem değil ben dayandım ama aklıma geldiğinde bi garip olmuyor değilim ,ameliyatımız yarım saat sürdü,biter bitmez evimize geldik bir antibiyotik ve ağrı kesici  şurubumuzu alarak.İşte burda başladı hikayemiz gelene kadar hiçbir ağrımız olmadı lakin tuvaletimizi yapınca sanırım yanmanın etkisiyle bir 10-15 dk ağladı acıyor diye hemen doktorumuzu aradık vermiş olduğu ağrı kesicinin hafif kalabileceğini söyleyip başka bir şurup önerdi tabii biz hemen eczaneye koştuk o an çocuğunuzun acısı ciğerinizi dağlıyor hele ki bir anneyi daha fazla ama metanetli davrandım yoksa bende sulu gözüm, şurup ve antibiyotik iyi geldi gecemiz çok rahat geçti
bugün 3.gün sargıları dün çıkardık oda ayrı bir işkence çıkaran için tabii babamız işte olduğu için ben o görevi üstlendim ameliyat nedeniyle sargı bezleri yapışmıştı :( nasıl çıkardınız ? demeyin biraz zor oldu hafif  ıslatarak ama oğlumu ikna etmek için biraz uğraştım ne zaman doktora gidiyoruz onlar benim kadar sabırlı olmaz dediğimde biraz korktu sanırım çekmeme izin verdi şimdi durumu gayet iyi ama zor bir süreç şükürler olsun ki biz hafif atlattık arkadaşlarımdan dinlediğimde kendi çocuklarının sünnetlerini biraz tırsmıştım çok mu ağrılı olur diye...

 Neyse ki bu 3.günümüzde artık daha iyiyiz ve sanırım ilaçlardan güzel yemek yemeye başladı,  Daha önce yemem dediklerini bile yediriyorum ona bu sevindirici...Siz değerli okurlarıma şunu tavsiye ediyorum çok büyümeden sünnet ettirin çocuklarınızı yaş ne kadar küçük olursa iyileşme sürecide o kadar çabuk oluyor.

Bebeklerimiz de 2 haftalık iken yapılabiliyor .Hem psikolojik açıdan hiçbir travma yaşamadan çabucak iyileşiyor.Yetişkinlerde ise 7 yaş uygun olarak belirtiliyor.

Hastanemiz :  Avicenna Hospital Ataşehir , 
Doktorumuz:  Op.Dr Osman Aktaş,

Bizler memnun kaldık...


Sevgiyle Kalın ,
Delidoluanne





















5 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun Tuna'ya. Ben de katılıyorum. Sünnet yaptırmayı düşünenler için en güzeli doğar doğmaz yaptırmak. İyileşme süreci daha kısa sürüyor ve psikolojik etkileri olmuyor.

    YanıtlaSil
  2. Çok geçmiş olsun Tuna'ya. Zamanlama konusunda da sana katılıyorum. Doğar doğmaz yaptırmak en güzeli.Böylece hem çabuk iyileşiyor hem de psikolojik açıdan çocuk etkilenmemiş oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok Teşekkür ederim Tanla'cığım,
      Çabucak iyileşti şükür atlattık...
      Sevgiler
      DeliDoluAnne

      Sil
  3. Oy daraldım, okurken.
    Geçmiş olsun.

    Kız annesi

    YanıtlaSil

 
Deli Dolu Anne © 2014 | Web Tasarım: FireFrog Creative