Bebişiniz İçin Süslemeler ....

Merhaba;

Anne olmak bir o kadar heyecanlı ve telaşlı bir durum.En azından şuan aday olarak ben çok şey planlıyorum kafam da eğer ikinci yahut üçüncü bebeğiniz ise daha çok detaya takılıp ilk çocuğumda bunu yapmamıştım keşke deyip üzülüyorsunuz.

Evet sevgili okurlar bu sebepten sizde benim gibi bir şeyler yapmak istiyorsanız,  size de yardımcı olabileceğini düşündüğüm  kapı veya oda süslerinden örnekler vermek istedim. Bana baya ilham oldu bu görüntüler ve doğuma 2,5 ay kaldı.Duru mira düşünüyoruz prensesimizin ismini :) kapı süsü olarak düşünebilirim,tabii örnekler çoğalabilir.

Aslında internet artık bize çok yardımcı iletişim aracı bazen belli bir noktaya takılıp kalırken internette sörf yaptığınız da birçok seçenek gözünüze takılabiliyor.Ben oğlumda doğuma kadar günlük tutmıştum halende 7,5 yaşında olmasına rağmen yazıyorum aralıklarla kesinlikle tavsiye ederim okuduğunuz da anlatılmaz duygular yaşanıyor.Şimdi kızımda da yapıyorum.Evet bu yaşları bir daha geri gelmiyor biz anneler her şeyin eksiksiz olmasını istiyoruz,  bunun için çok maliyete gerek yok küçücük bütçelerle harika şeyler çıkabilir ortaya .




Ben çok beğendim bunun  yanında mevlüt için, hastane çıkışı içinde bir çok seçenek bulabilirsiniz. Ben çok keyif aldım resimlere bakarken ...
Tüm anne adaylarına bebişlerini sağlıkla kucaklarına lmalarını diliyorum

Sevgiyle Kalın

Delidoluanne


0 yorum:

Yorum Gönder

 
Deli Dolu Anne © 2014 | Web Tasarım: FireFrog Creative