Annelik Sözün Bittiği Duygudur...

Anne ,annelik tarifi imkansız bir mucize içinizde sizinle can bulan bir melek yaşıyor.

Evet yine yeniden bir anne adayıyım.Bugün tam 16 hafta 4 günlük bir prenses taşıyorum içimde duyguluyum, biraz mahçup, biraz ürkek ama cesaretli , hayat tabikii size her zaman mükemmeli sunmuyor  gelgitler oluyor yaşantınızda heleki aradan 7 yıl geçtiyse ve yaşınız 38 ve üstüyse acabalarınız çoğalıyor; daha bir düşünmeye başlıyorsunuz kendinizi ve gözlerini bu toz pembe olmayan hayata açacak bebeğinizi ama şunu biliyor insan ben bir ANNE' yim ve daha öncede yaşadım işte bu noktada güçleniyorsunuz o andan itibaren aldırmıyorsunuz etrafınızda olan olaylara kulak arkası etmeyi başlıyordunuz çünkü daha önemlisi bebeğinizi düşünüyorsunuz ben üzülürsem hisseder diye,  işte ben bu noktadayım şuan 7 yaşında dünyalar tatlısı bir oğlum var şimdide bir kız annesi olacağım son 3 gündür daha idrak ettim bunu  arkadaşlarım , ve ailem beni hiç yalnız bırakmadılar manevi destekleriyle bu her şeye değer hepimiz için önemli olan budur maddiyat elbette önemli ama maneviyat bulunmaz değerde.Yavaş yavaş kıyafetler geliyor bebeğime onları gördükçe heyecanım artıyor henüz hiçbir şey almadım daha erken olduğunu düşünüyorum. Lakin oğlumdan sonra  kız annesi olmak muhteşem bir duygu olacak ikisini de tatmış olacağım.

Aslın da bir detay var ki benim içim küçük ama sevimli oğlumla eşimi bazen bir örnek giydiriyor ve çok mutlu oluyordum  haa içimden de ay bir kızım olsaydı bende giyinsem dediğim çok olmuştur inşallah bir aksilik olmayıp sağ salim kucağıma aldığımda bunu gerçekleştireceğim.Evet arkadaşlar annelik karşılıksız sevmenin ötesinde fedakarlıktır.Kendinizden önce onu düşünmektir , bazen gözyaşı, bazen uykusuzluk,bazen hüzün ama en sonunda hep bir rahata eriş var gözlerine baktığınız da, ağlarken gülümsemek gözüme kirpik kaçtı galiba deyip saklamak, yoktan var etmeye çalışmak ve bunların hepsinin toplamında koca bir dünya = SEVGİ çocuklarımızın tek ihtiyacı.

Ben karmaşık duygular içerisindeyim , mutluyum arada hüzünlü fakat şu bir gerçek artık içinizde ve sizinle yaşıyor sizinle can buluyor her anne gibi tek dileğim sağlıklı ve hayırlı olması gerisi ALLAH BÜYÜK.

Sevgiyle bakılan her şey çiçek verir. 

Sevgiyle Kalın 

Deli Dolu Anne





1 yorum:

  1. Merhaba sevgili anneler hepimiz çocuklarımız için her şeyin en iyisini isteriz bende her anne gibi çocuğumun sağlığı ve rahatı için en iyinin peşindeyim şimdi sizede bir tavsiyem olacak ben oğlumun beşiğini bebekonfordan aldım gerçekten çok memnun kaldım sizde bebekonfor.com adresinden sağlıklı organik beşikleri gönül rahatlığıyla sipariş edebilirsiniz. . bebekonfor.com

    YanıtlaSil

 
Deli Dolu Anne © 2014 | Web Tasarım: FireFrog Creative