Futbol Sevdası :)

Günaydın ;



Futbol sevdası dedim çünkü erkekler kadar bende bir futbol, maç sever olarak bugün derbi günü; ve bu konuda bayanlarında birer futbol aşığı olduğunu söylemeden geçemeyeceğim.


Futbol  nedir ?

Hepimiz az çok biliyoruz 11 takımdan oluşan iki takım, dünyanın her yerinde oynanıyor ve nereden doğduğu henüz bilinmemekte.Çıkış olduğu ülkenin İngiltere olduğu söylense de bende diyorum ki nereden çıktığı değil önemli olan ben haz alıyorum seyrederken ...

Bugün Fenerbahçe - Beşiktaş derbisi var herkes kendi takımının kazanmasını ister elbette tıpkı benim ( koyu fenerbahçe ) takımımım liderliğini sürdürmesini istemem gibi. Tüm bayanlar futbol sever demiyorum ama mutlaka takımlarını bir kere dahi olsa gidip stadlarında seyretmelerini öneriyorum.Muhteşem bir atmosfer, harika bir duygu, süper bir şölen karşısın da zaten o an futbolu unutup atmosferin ışığından sarhoş oluyorsunuz.Bu arada birde takımınız yeniyorsa işte diyorsunuz benim takımım eve gönül rahatlığıyla dönebilirim.

Geçen sene bir arkadaş gurubumla oldukça sık maçlara gitme fırsatı buldum orada şu izlenimlere kapıldım ki hayretler içerisinde kaldım; bayanların da delice futbola takımlarına bağlı olduklarını ve bazı kesimin hayranlığın önüne geçip ağza alınmayacak küfürlerin havada uçuştuğu, hep erkekleri suçlar yargılarız hayır madolyonun öteki yüzünde kadınlar hatta çocuklar var. Ağzım açık olarak seyrettim birçok maçı güvenliklerin uyarmasına karşın taşkınlık yapanlar ,karşı takımın taraftarlarından gelen gaza getirici ağır sözler hakaretler ama sonucunda bir tarafın mutlu olduğu bir oyun.

Benim oğlum malum herkes biliyor artık 7 yaşında ve 2 senedir futbola gidiyor, geçensene Bjk okullarına gidiyordu bu sene başka bir okula  ondan izlenimlerim şu genellikle erkek çocuklarında bir fubolcu olma sevdası :
Bizim amacımız ilerde ünlü olması değil öncelikle disiplin,karakter ve kişiliğini bulması. Sporun faydalarını anlatıp sizi sıkmak istemem ama öneririm özellikle de erkek çocukları olan ebeveynlere.

Dedim ya bugün derbi günü önemli bir gün benim ve futbol sevdalıları için, evde 2 bjk karşı tekim ama malum bende bir fanatik olarak altta kalmıyorum.Üzülüyorum bir top için kıyılan canlara gencecik bedenlerin yok oluşuna ...Bende elimden geldiğince takımımın yürüşleri olsun etkinlikleri olsun katılmaya destek olmaya çalışıyorum ama her şey ölçülü.

Yine heyecan dorukta yine bahisler,iddalar oynandı ve maç saati beklenmekte. Sadece şunu unutuyoruz bu bir oyun bazen ben ve eşim bile yaşıyoruz bu fanatikliği o kendi takımını savunuyor ben kendi takımımı ve bakıyoruz ki kendimizi fena kaptırmışız ve sesler yükselmiş :(

O zaman diyorum ki demek ki insanlar bu şekilde gaza geliyor ve taşkınlık yapıyor. Asla olmaması gerek kardeşçe, arkadaşça, dostça oynamayı bilmeliyiz bunu başaramıyoruz ne yazık ki.


Futbol = sevda = aşk= aile= sevgili kısaca seven için bir TUTKU.


Akşam ki derbi için şimdiden takımıma KANARYAMA başarılar.Hak eden iyi oynayan kazansın.Tabi ki başta centilmenlik.

Futbol hayatı zevklendiriyor.

holiganlıktan uzak mutlu bir gün diliyorum.

sevgiyle kalın
delidoluanne






0 yorum:

Yorum Gönder

 
Deli Dolu Anne © 2014 | Web Tasarım: FireFrog Creative