Karnıyarık ....

Merhaba ;

Bugün sizlere belki yapımı meşakatli ama bir o kadar da lezzetli karnıyarık tarifi vermek istiyorum.
Arkadaşım mişlin'e  katkılarından dolayı teşekkür ediyorum.
Kolay gibi gözükse de yapımı zaman alan bir yemek ama yemesi çok keyifli.


Malzemeler ;

250 gr kıyma
2 orta boy soğan
2 diş sarımsak
3 patates
4-5 sivri biber
3 patates isteğe bağlı
4 domates
Karabiber
Yeni bahar isteğe bağlı
tuz
patlıcan
Maydanoz

Yapılışı :

Patlıcanları alaca kesip tavada kızartıyoruz.Tencereye iki domates rendeleyin  kızarttığımız patlıcanları tencereye koyup  ortalarını yaralım.Diğer tarafta kıymayı kavurup soğanları doğrayalım,sivri biber, kalan domates maydanozları,karabiberi,yenibaharı ve tuzu ekleyip az pişirip ortalarını yardığımız patlıcanlara kıymayı dolduralım,
patatesleri halka halka doğrayıp isteğe göre kızartıp üstüne koyalım yada çiğden de  olur.En üstede sivri biberlerle süsleyip 20 dakika kadar kaynatıp kapatalım.

Ben tattım ve çok beğendim umarım sizde yaptığınızda beğenirsiniz.Şimdiden Afiyet Olsun.

Sevgiyle Kalın
delidoluane





0 yorum:

Yorum Gönder

 
Deli Dolu Anne © 2014 | Web Tasarım: FireFrog Creative