Aşk Dediğin İstanbul'mu Acaba?...

Hımmm güzel bir cumartesi ama kimisi  için tatil :-), kimisi için iş :(
Bazılarımız halen kaçıncı uykusundadır kimbilir, bazılarımız ise çoktan yola koyulmuş  iş'e gidiyor;
Müzik dinleyenleri, kitap okuyanları unutmamak gerek, trafikte zaman geçirebilmek için ideal.
Bugün hava puslu ve yağmur çiseliyor.Benim gibi İstanbul'da yaşıyorsanız trafiğin bu havada felç olduğunuda tahmin edebilirsiniz.
Ama güzel ya ''Cumartesi '' ardından tatil geliyor yani pazar.
Planlar çoktan yapılmıştır bile.
İstanbul'dayım ben, güzel şehrimde .
Kesinlikle yaşamak bir ayrıcalık canım istanbul'da
Nedendir bilmiyorum ama bu şehir kendine hayran bırakıyor, garip bir çekiciliği var.
Trafik çilesi, yağmuru, kalabalığı, adaları, kız kulesi, çay ile simit'i.Heleki vapurdan martılara atılan simit yok mu değme keyfimize, eğlence mekanları,  hatta şiddetli gelen kışı bile sevmekten alıkoyamıyor bizi  ''İstanbul'dan ''...
Ben seviyorum bu şehri "İSTER GÖZLERİM KAPALI İSTER AÇIK" umarım sizde seviyorsunuzdur...





2 yorum:

 
Deli Dolu Anne © 2014 | Web Tasarım: FireFrog Creative