İyiki Varsın.....

Bir çoğumuz hayatımızda olan kişilere iyiki varsın, iyiki benimlesin deriz değilmi?
Sevgi belirtisidir, vazgeçememezlik, şükretmek aslında ;
Sizi bilemiyorum ama!
Mesela benim hayatımda var, eşim, oğlum, ailem, ama en önemlisi can dostum ''Epru''
Ne güzeldir insanın kardeşi gibi sevdiklerinin olması, dert ortağı, sırtını dayayabileceği insan, sırdaşı.
O insan'a gözü kapalı güvenebilmesi, omzuna başını koyduğun da huzurlu hissetmesi kendini;
Düştüğünde yanında olan elini uzatıp seni kaldıran;
Yalansız, riyasız seni kalbinde taşıyan; DOST diyebileceğin insan...
Sizde benim gibi şanslı olanlardansanız ne mutlu bana o zaman yalnız değilim :)





2 yorum:

  1. Benim hiç bir zaman öyle bir dostum olmadı.Tek dostum tek sırdaşım dert ortağım ablamdı. İyi ki var iyi benim ablam onu çok çok çok seviyorum:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım şanslısın ablan var ama bilmelisin ki bende dostun olamam belki o uzun bir zaman ister ama ii bir sırdaş olurum canım..

      Sil

 
Deli Dolu Anne © 2014 | Web Tasarım: FireFrog Creative