Masa ve Peçete

Herkese Günaydın,

Bugün sizlerle Peçete Katlama sanatından örnekler vermek istiyorum.

Peçete masaya ayrı bir renk katıyor en azından benim için. Masa süslemek, peçetelere şekil vermek ayrı bir zevk, bu nedenle sizinle bugün peçete katlama sanatıyla alakalı resimler paylaşmak istiyorum...

Öncelikle kendimden örnek vereyim :
Masanızın daha şık olabilmesi için sadece şık bir masa örtüsü yeterli olmuyor.Bunun yanında çatal bıçak,peçete ,şamdan ,belki bir çiçek ve tabiki benim kullandığım nazar boncukları, uğur böcekleri, peçetelere tutuşturulan desenli mandallar bunun gibi birçok örnek..

Ben, oğlum, ve eşim seviyoruz özellikle hafta sonları Tv karşısında yemek yemeyi ve oğlum için çizgi film seyretmeyi çok keyifli oluyor tavsiye ederim. Bu sebeptendir ki , masa süslü bir masa oluyor...

İşte size peçete örnekleri uygulaması gayet kolay.Ben uyguluyorum sizde deneyin keyif alacaksınız...
















2 yorum:

  1. Sen seviyorsun bunlarla ilgilenmeyi kızım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet anneciğim seviyorum şık şeyleri....

      Sil

 
Deli Dolu Anne © 2014 | Web Tasarım: FireFrog Creative