Sol Yanım Acıyor ANNE...

Sol yanım acıyor ANNE;
Sen ben bırakıp gittiğin günden beri;
Bir rüyadır farzettim hep bekledim yıllarca;
Dönersin bir gün geri diye;
SEN DÖNMEDİN ANNE;

Özledim anne;
Dizine yatıp saçımı okşamanı;
Güzel kızım deyip sarılmanı;
Kim bilir yanağıma konan buseyi özledim be anne;
Derler ya sağ olsun uzak olsun; Olsaydın be anne;

Sol yanım acıyor hemde çok;
İnsanın kalbi üşür mü ? anne;
Benimki bu yaz sıcağında üşüyor be anne;
Yokluğuna alışamadım alışamam;
Derinde bir yerlere de kanayan bir yarasın;

Sevmek, özlemek, neymiş sen gidince anladım.
Yalnız kaldım koca şehirde;
İyisindir umarım gittiğin yerde;
Beni merak etme;
Yokluğun da güçlendim;
Artık o zavallı kız değilim anne;

Sol yanım acıyor ANNE ;

Annem hayatta ama anne özlemi çeken tüm okurlara gelsin.
Bir anda dile gelen sözler...
DeliDoluAnne...








2 yorum:

  1. Çok duygulandım,negüzel yazmışsın yüreğine sağlık.Allah ayırmasın anneciğinden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim sevgi hanım;
      Bir anda dile gelen sözcükler.
      Beğenmenize sevindim.

      Sevgiler
      DeliDoluAnne
      http://delidoluanne.blogspot.com

      Sil

 
Deli Dolu Anne © 2014 | Web Tasarım: FireFrog Creative