Ben Anne Olmasaydım Eğer

Aldiğım 19 kilonun ne kadar zevkli olduğunu anlamayacaktim.
Süt olsun diye bol bol hosaf icmeyecektim...
Topuksuz ayakkabi giymeyip spor ayakkabiyla da guzel olunabileceginin tadina varmayacaktim...

Aglarkende gulunebilir diye bilmeyecektim...
Sevmenin senin gozlerinin icinde oldugunu farketmeyecektim...



Geceleri uykusuz kalmanin zor olsada sana deger oldugunu bilmeyecektim...
Senin canin yandigin da benim kalbimin acidigini hissetmeyecektim...

Sabahin korunde saati kurup seni emzirmenin ne kadar keyifli oldugunu anlamayacaktim...
Bezini actigimda karsilastigim koku beni bu kadar mutlu etmeyecekti...

Geceleri ateslenmen beni de yakip kavurmayacakti...
Yanimda devamli islak mendil,cubuk kraker'yedek kiyafet ,derece tasimayacaktim...

Sen olmasaydin yasamin bu zorluklarina ey hayat dimdik hayattayim demeyi basaramazdim...
ozgurlugumu sadece sana degisebilecegimi bukadar kolay kabul edemeyecektim...

Sen olmasaydin ben asla Anne olmayacaktim...
Sen olmasaydin disarda aglayan bir cocuk gordugumde icim bukadar acimayacakti...
Sen olmasaydin ben deil biz olmayacakti k...

Belki babanla kavga edecek ama bukadar kisa tutmayi bilmeyecektik...

Evet TUNA'M iyiki sen varsin ...
Sen bana verilen essiz bir guzelliksin...
Seni seviyorum sen benim dunyamsin....
Anladim ki ben sen olunca varim...
Gulen yuzun hic solmasin...
Rabbim seni bizden hic ayirmasin....

7 yorum:

  1. Anne eşi bulunmaz bir değer...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet anneciğim iyiki benim annemsin...seni seviyorum.

      Sil
  2. onlar için herşeye değer....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle nilay'cığım evlat başka bir duygu tarifi imkansız...

      sevgiler

      Sil
  3. Kesinlikle Nilay'cığım evlat başka ..

    YanıtlaSil
  4. yazınız beni çok duygulandırdı....

    YanıtlaSil

 
Deli Dolu Anne © 2014 | Web Tasarım: FireFrog Creative