Hoşgeldiniz....

Merhaba ;

Ben Emine;
Hazır Giyim mezunuyum .Evli ve 7 yaşında Tuna isminde bir oğlum var .Gözlerinin maviliğinden dolayı ben ona boncuk diye sesleniyorum...Bloğumun ismindende belli olduğu gibi delidolu bir anne hatta bir aileyiz.Bizim evde tiyatro, dans, müzik bunun gibi bir sürü aktivite asla bitmez..her cumartesi mutlaka bir gösteri yaparız.3 kişilik çekirdek bir aileyiz.Eşim Tolga ile bir müzik firmasında çalışırken tanıştım.Kendisi sanatçıların ve firmanın güvenliğinden sorumluydu.Bense radyoda hem reji asistanlığı, hemde Mix yapıyordum.Anlayacağınız üzere müzik hayatımda hep var ve olacak...
Bende düşündüm ve arkadaşlarımın isteği üzerine bir blog açmaya karar verdim...Amacım "HAYATIN RENKLERİNİ" benim gözümden görmenizi sağlamak ve sizlerle paylaşmak...

Bu heyecanlı yolda beni yalnız bırakmamanızı umud ediyor, Güzel yorumlarınızı bekliyorum ...

Siteme Hoşgeldiniz...

Sevgilerimle....





:) Neden ? Delidolu  Çünkü


  • Müzik dinlemeye bayılırım kısada olsa Şan eğitimi aldım ve kısada olsa bunu değerlendirme fırsatım oldu...
  • Asla  kulaklığımı almadan sokağa çıkmam müzik dinlemezsem huzursuz olurum...Arkadaşlarım ve genel çevreme görede fena bir sesim yok :)
  • Yer ve mekan farketmeksizin dans etmeyi çok severim.Oğlum ve arkadaşlarımla olduk olmadık yerde kopma özelliğine sahibim... :-)
  • Evde daima çılgın aktiviteler peşinde koşarız.Aklımıza gelen çılgın bir fikri uygulamak için asla üşenmeyiz ve uygulamaya başlarız...
  • Sinema hayatımda keyif aldığım harika bir aktivite ve sinemaya zaman ayırmak çok hoşuma gidiyor...
  • Kitap okumaya çalışıyorum ve beni çok dinlendirdiğini düşünüyorum.Şuan okuduğum kitap Sarah JIO' nun Mart Menekşeleri...
  • Seyahati seviyorum ama yaz hariç seyehat edemiyorum...
  • Koyu bir Fenerbahçe taraftarıyım...
  • Duygusal biriyim herkez ve herşey için dökülecek bir damla gözyaşım her zaman mevcut...
  • Sosyal biriyim dost ve arkadaşlık benim hayatım için çok önemli bir unsur...


5 yorum:

  1. :) Blog dünyasına hoşgeldin deli dolu anne. Yazılarını ve fotoğraflarını merakla takip edeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim...
      Güzel şeyler paylaşmaya özen göstereceğim.

      Sevgiler...

      Sil
  2. Sizde hoşgeldiniz aramıza...

    YanıtlaSil
  3. Herşey gönlünce olsun canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım..
      Desteğini hiç eksik etmiyorsun benden .
      sevgiler

      Sil

 
Deli Dolu Anne © 2014 | Web Tasarım: FireFrog Creative