Çocuğun gözünde ki gurur ''BABA''...

Babamızla hep gurur duymak, yan yana olmak isteriz.Hele ki bir erkek çocuğuysanız hep babanızla bir şeyler paylaşmak istersiniz balık tutmak, maça gitmek, futbol oynamak vb. gibi birçok seçenek, ama şu gerçek ki babasız büyümek zor ve yaraları kolay kapanmıyor.Baba evin direğidir denir ya evet çok doğru;

Baba güçtür,
Baba kuvvet,
Eve aş getiren,
Bir çocuğun  kendini güçlü hissetmesi,
Sırtını dayadığı zaman kuvvet alması,
Baba örnek modeldir,
Hep onun gibi güçlü olmak ister erkek cocuklar.
Bir kız çocuğunun da hep hayalidir babası gibi birisinle evlenmek...Öyle derler ama ben böyle birşey istemedim kimbilir belkide babasız büyüdüğüm içindir  :( 
Baba, Anne onlar hayatımızın anlamı, Kıymetini bilelim her ne koşulda olursak olalım...
Hayat kısa ve siz olumsuzlukları bırakıp bir nebzede olsa yüzünüzü güldüren mutlulukları hayal edin...
Hatalar bizim için.Ben asla ailemi yargılamadım sizde yargılamayın ve onlara sevdiğinizi söyleyin söyleyemiyorsanız benim gibi mektup yazın ve görmesi için çantasına, ceketine, kitabına koyun.Sonuçta göreceksiniz çok şey ifade edecek ve belkide aile ilişkileriniz düzelecek ...

Bu sebeptendir ki 3.kez seyredip halen keyif aldığım bu filmi tavsiye ediyorum.Çelik Yumruklar ( REAL STEEL ) hele ki bir erkek çocuğunuz varsa...Filmde her türlü duyguyu bulacaksınız hayal kırıklıkları ve bir çocuğun babasıyla gurur duyması gibi...

















0 yorum:

Yorum Gönder

 
Deli Dolu Anne © 2014 | Web Tasarım: FireFrog Creative