'' DÖVME BiR TUTKUDUR ''

Kolumda küçük bir kalp var ama profesyonelce yapılmamıştı o sebepten bir kaç sefer sildirmeye, çıkartmaya çalıştım sonuç alamadım.Eşim keşfetti burayı ve bana da gösterdi.
Ta ki ben kadıköy'de ki bu güzel ''Cihan Tuncel Tattoo'' fotolarını  görünce kararımdan vazgeçtim ve o kalbin üzerine maviş oğlumun resmini yaptırmaya karar verdim..
Dövme birçok insana göre yaşam tarzı bir kere yaptırdınız mı arkası gelir diyorlar.
Bazılarına göre ise gereksiz, bazılarına göre güzel bir doğal aksesuar.
Güzel bir sonuç alacağıma inanıyorum. Daha sonra yaptırınca sizlerle o güzel görüntüyü de paylaşırım...

Aşağıdaki resimlerin bazıları ödüllü ben hayran kaldım.Umarım sizde beğenirsiniz.












2 yorum:

  1. En üstteki çok güzel...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende istiyorum aslında koluma tunanın resmini :) bakalım eski dövmemin üstü kapatılıp...
      O dövme ödül aldı :)

      Sil

 
Deli Dolu Anne © 2014 | Web Tasarım: FireFrog Creative