Neşe Doluyor İnsan....

Yaşasın bahar geldi sayılır, son zamanlar da yaşadığım acı olaylardan sonra havaların  düzeliyor olması bir nebzede olsa rahatlatıyor beni ;
Gerçi bir açıp bir kapansada hava bu aralar içim cıvıl cıvıl ...
Sabahları daha bir neşeyle kalkıyorum,  güne  pozitif başlıyor sevdiklerimle beraber olmanın tadını çıkarıyorum.
Özledim açıkçası sandalet giymeyi, rahat rahat montlar atkılar olmadan zaman geçirmeyi,
Eee havalar ısınmaya başladıkça hemen hemen her bayan gibi bende ufak ufak alışveriş yapmaya başladım.
Çok seviyorum belli ölçülerde, özelliklede ayakkabı hastalık derecesinde olmasada alıyorum...
Bu arada evde takıda yapıyorum yaz geliyor cıvıl cıvıl renkler tak tak çık dışarı :)
İşte özlemle giymeyi beklediğim cicilerim...







0 yorum:

Yorum Gönder

 
Deli Dolu Anne © 2014 | Web Tasarım: FireFrog Creative