Sevgi Baş Ucunuzda Olsun...

Yorgunluk güzeldir aslında yanınız da size sarılan, sizinle dertleşen biri varsa ister sevgili, ister bir evlat, ister anne- baba o zaman omuzlarınızda ki yükler bile vız gelir.Çünkü mutlusunuzdur. :) 

Gözlerinizi kapatıp hiç bitmesin, o anlar dünya dursun istersiniz, o kadar masumdur  ki sevginiz bir çocuğun gözlerindeki minik bir gözyaşı damlası gibi berrak. Sevgi her şeyin ilacıdır.Ama ya bundan mahrum olanlar :(
Ne zordur sevgisiz kalmak birçoğumuz belkide hep bir şeyler bekliyoruz, gelmesini beklediğimiz kişiler, olmasını istediğimiz hayaller, kim bilir bazılarımız anne - baba olmak, bazılarımız iyi okullar da okumak hep bir şeyler istiyoruz ve arzu ediyoruz. Ben hayallerimin bazılarına sahibim. Ben  anneyim o duyguyu tattım oğlum 7  yaşın da birçok şeyi paylaşıyoruz artık okula gittiği için duygularını  çok güzel yazıya ve sözlere dökebiliyor, ben bile hayranlıkla izliyorum onu, güzel şeydir evlat ama kıymetini bilmek gerekir yaşanan anların ama bir o kadar da zordur işte uykusuz günler- geceler- yorgun bitmiş bir beden, gözlerden gelen yaşlar  ama her şeye rağmen ayakta olan bir ANNE  işte fedakarlık ta burada asla pes etmemek ....
Dolu dolu yaşayın hayatı ve içindekileri tadına varın, ölümsüzleştirin, bol bol resim çekin çünkü ben delice resim çekiyorum tüm sevdiklerimin hepsi birer anı seneler geçtikçe yaprak dökümleri başladıkça işte o  zaman o anılar su yüzüne çıkıyor.

Haydi telefonu elinize alın sevdiklerinizi arayın,
Yanınız da kim varsa yanağına bir buse kondurun,
Ve yüksek sesle şöyle deyin ,
Ey hayat sana inat ayaktayım ve hayallerimin gerçekleşmesi için sana karşı koyacağım...
Emin olun ben çok yapıyorum ve beni rahatlatıyor...
SEVGİ HEP BAŞ UCUNUZ DA OLSUN...

Sevgiyle kalın...



0 yorum:

Yorum Gönder

 
Deli Dolu Anne © 2014 | Web Tasarım: FireFrog Creative