'' Akşam Keyfi Çay ve Güzel Bir Kitap ''

Merhaba;

Aslında kitap kalbimizden geçenlerin en kestirme yoldan anlatımının olduğu en değerli hazine.Kitap okumanın ne kadar keyifli olduğunu keşfettik mi işte o zaman ardı arkası kesilmiyor.Ben son zamanlar da dışarıya çıktığımda mutlaka kendime bir kitap almaya çalışıyorum.
Bir ara 5 arkadaş bir grup kurmuştuk haftada bir kere toplanıp belirleyip okuduğumuz kitap üzerinde söyleşi yapıyorduk.Çokta keyifli anlar yaşamakla beraber hepimizin bakış açısının farklı olup bir noktada birleştiğimizi görmek bizi mutlu ediyordu.



Bugün sizlere bir fincan çay eşliğinde okumaktan keyif aldığım kitabımı tanıtmak istiyorum.

Uzak Saatler : Kate Morton

İçerik: Her şey bir mektupla başlıyor. Elli yıl annesinin sakladığı  gizli kalan bir mektubun peşinden koşan bir kızın sırları yavaş yavaş ortaya çıkarmasıyla sizi içine çeken okunulası bir kitap...
Ben çok keyif alıyorum sizlerede kesinlikle tavsiye edebilirim.


Sevgiyle ,Kitapla Kalın Delidoluanne


DeliDoluAnne







1 yorum:

  1. Bu kitabı bende okudum...
    Güzel bir kitap...
    Teşekkürler

    YanıtlaSil

 
Deli Dolu Anne © 2014 | Web Tasarım: FireFrog Creative