Anne Bebek İhtiyaç Listesi...

Merhaba ;


Eminim birçok anne adayının telaşıdır,hamilelik dönemindeki hazırlıklar. İşte ben de bu telaşı yaşamaya başladığım şu günlerde sizlerle hazırlamış olduğum ihtiyaç listesini paylaşmak istiyorum

İlk hamileliğimde biraz deneyimsiz olmamdan dolayı bu kadar planlı değildim. Ama şimdi tecrübe kazandım ve bir liste oluşturdum. Buna rağmen her gün bir şeyler aklıma geliyor ve not defterime ekliyorum.Bunun yanında önceleri pek bebek partileri falan yapılmıyordu ama şimdilerde ''Baby Shower'' revaçta, oda ayrı bir uğraş gerektiriyor. Bu aylar benim için ayrı bir telaş. Kızımı kucağıma almama 1,5 ay kaldı ve bende bu sebepten artık eksiklerimi tamamlamaya başladım. Herşey belki dört dörtlük olmayacak ama bunu en aza indirgemek bizim elimizde.

Evet sevgili anneler bu liste bana çok kolaylık sağlayacak umarım sizede sağlar.



Anne Bebek İhtiyaç Listesi :
  • Hastane Çıkışı
  • Çıtçıtlı Badi
  • Eldiven Şapka 
  • İç zıbın, Dış Zıbın
  • Mama Önlüğü
  • Patikli Pantalon
  • Yelek, Hırka
  • Çorap, Patik
  • Tulum, Pijama Takımı
  • Ağız Mendili
  • Havlu
  • Penye yada Kadife Battaniye
  • Emzirme Minderi, Yastığı (sezeryan da çok işe yarıyor)
  • Uyku Tulumu
  • Uyku Seti, Nevresim Takımı
  • Yastık, Yorgan
  • Alt Açma 
  • Taşıma Koltuğu
  • Araba
  • Küvet, File, Sünger
  • Biberon, Emzik v.s
  • Ateş Ölçer
  • Göğüs Pedi, Göğüs Pompası
  • Islak Mendil
  • Emzirme Südyeni
  • Oda ve Banyo Termometresi
  • Bebek Bezi
  • Tarak , Fırça, Tırnak Makası
  • Altın Yastığı, Kapı Süsü, Şeker Sepeti...
  • Kirli Çamaşırlar için torbalar malum fazlasıyla bez çıkıyor.

Kendim içinde hastaneye giderken yanımda götürmek için  bir liste hazırladım :)
  • Öncelikle gecelik ve pijama Takımı mutlaka önden düğmeli açılabilir olmalı daha rahat emzirme açısından.
  • Çorap mevsimine göre
  • Topuksuz Terlik
  • Havlu
  • Ayna, Makyaj Çantası gerçi isteğe bağlı ama ben koydum.
  • Deodorant, diş fırçası, diş macunu 
  • El kremi
  • Belki dudak nemlendiricisi yahut ruj
  • Toka yada Taç
  • Peçete yada Havlu Kağıt
  • Fotoğraf Makinesi, Şarj Aleti,Not defteri, Kalem
  • Kurdela kırmızı,Pembe 
  • Ve tabiki hastaneden çıkarken giymek için kıyafet...

Ben liste hazırlayarak telaşı en aza indirgediğimi düşünüyorum. Çünkü zaman daraldıkça, heyean arttıkça insanın aklından birçok şey uçup gidiyor. Sizlere de umarım bir faydası dokunur.

Sevgiyle Kalın

Deli Dolu Anne

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Deli Dolu Anne © 2014 | Web Tasarım: FireFrog Creative