'' Sayılı Günler Çabuk Geçiyor ''

Herkese Merhaba;

Bugün sizlerle benim gibi anne adaylarını ilgilendireceğini düşündüğüm bilgilerimi ve yaşadıklarımı paylaşmak istiyorum.
Malumunuz 33. haftalık gebeyim, bununla birliktede birçok sıkıntıyı beraberinde yaşıyorum.En başta artık çok çabuk yoruluyor bazende nefes almakta zorlanıyorum.



Haftalar geçtikçe Mira hanımın büyümeye hızla devam ettikçe tabii ki hareketleri de fazlalaştı.Çok açlık hissetmiyorum ama bol bol halen meyve tüketmeye devam tek kusurum ilk dört ay içemediğim çayı artık canım istedikçe içiyorum ama biraz fazla kaçıyor bunun yanında elbette vitamin, kalsiyum, kan hapı birde B 12 iğnesi oluyorum.Beslenmem süper diyemem hiçbir zaman da olmadı zaten çok yemeğe düşkün biri değilim ama yinede 12 kilo almışım kesinlikle meyveye borçluyum bu kiloyu 15-16 kiloyla kapatacağımı düşünüyorum.Ne kadar aldığım değil önemli olan prensesim sağlıklı doğsun gerisi teferruat, her güzel şeyin bir bedeli var.Bu haftada neler oluyor birazda buna değinmek istiyorum.
Öncelikle artık çok sıvı tüketmemiz gerek, bende  uygulamaya çalışıyorum, fazlasıyla idrara çıkmaya başlanıldı,arada uyku nöbetleri gelmekte, sıcaklık basmakta, çabuk yorulmaca ama bu arada hiç oturmamaca bu yüzden de çok kızıyorum kendime. Artık dinlenme zamanım geldi de geçiyor naz yapan biride değilim. Kasıklarda ağrı ,ayaklarda kasılma gibi şikayetler yaşanmakta elbette az kaldı geçecek bunlar ve prensesimi kucağıma aldığım zaman bunlara güleceğim.Şimdilik belli etmesem de biraz ağır geçiyor.

Sayılı günler gerçekten çabuk geçiyor 18 Temmuzu dün gibi hatırlıyorum öğrendiğim günü ama şimdi doğuma gün sayıyorum neredeyse :) korkularım yok değil ikinci bebeğim olacak bu ama bunda nedense daha bir ödleğim ki şu konuda tek duam eli ayağı düzgün olsun sağlıklı olsun başka bir şey istemem. Eee ufak ufak ciciler alıyorum ve sağolsun, arkadaşlarım da getiriyor her gün bakıp duruyorum bu cicilere o zaman heyecan katbe kat artıyor. İçinizde bir şeylerin kıpırdıyor olması anlatılamaz bir duygu rabbim anne olmak isteyen herkese nasip eylesin. ( Amin) İkinci kez anne olup üstelikte bir kız annesi olmak çok farklıymış, belirtmeden geçemeyeceğim birçok arkadaşımla konuştum benim yaşadığım oğluma haksızlık mı yapıyorum endişesi her ikinci çocuğuna hamile kalan anne yaşıyormuş :( sonra geçiyor  diyorlar ama ben şimdilik bu yersiz sendromu taşıyorum. Aslında kardeşi olacak boncuğumun ve artık bu hayatta rabbim izin verirse yalnız olmayacak dert ortağı olacak. Oda heyecanlı sabırsızlıkla bekliyor doğacağı günü.

Evet yavaş yavaş sona geliyorum umarım sizler rahat bir hamilelik geçiriyorsunuzdur. Her ne olursa olsun annelik tarifi imkansız bir duygu, sizlere de nasip olmasını diliyorum.


Sevgiyle Kalın Delidolukalın


Deli Dolu Anne








0 yorum:

Yorum Gönder

 
Deli Dolu Anne © 2014 | Web Tasarım: FireFrog Creative