Yastık Kavgası...

Bir çocuğu mutlu etmek basitmidir sizce ?


Bence, çok basit evet hediyeler, oyuncaklar alarakta çok mutlu olur hemde çok...
Ama maddiyatı değil mutlu olmayı öğretelim ki hayatları boyunca paranın esiri olmasınlar bir şeylerin fiyatını değil değerini bilsinler...

Evet sevgili okurlar;

Hep bahsediyorum ve bahsetmeye de devam edeceğim.Evde birçok aktivite yapabilirsiniz.Bugün sizlerle oğlum ve eşimle yaptığımız yastık kavgasından dolayı boncuğumuzun  yüzündeki mutluluktan bahsetmek istiyorum.Siz anneler görmenizi isterdim en pahalı oyuncağı alıp verseydik  bu kadar mutlu olmazdı...
Çok keyif aldı tabii bizde aldık 3 kişilik bir aileyiz ama şükürler olsun bazen bir ordudan bile kalabalık oluyoruz sevgimizi ve yüreğimizi ortaya koyuyoruz çünkü ben yapamam olmaz demeyin çocuklarınızı mutlu etmek hemen yanı başınız da herkesin  oyuncak alım gücü olmayabilir ben size örnek vermek istiyorum benim oğlum oyuncak almamızı sevdiği kadar tuvalet kağıdı ruloları,kağıt havlu ruloları,pet şişeler v.b okadar güzel deneyler, otoparklar yapıyor ve mutlu oluyor ki ilerki zamanlarda örneklerle gösteririm bu önerimi...

Biraz katkılarla çok güzel örnekler çıkabilir...Kısada olsa bahsetmek istedim ...

Sevgiyle Kalın 

DeliDoluAnne





4 yorum:

 
Deli Dolu Anne © 2014 | Web Tasarım: FireFrog Creative