Çocuklarınızı Ajansa Yazdırmadan Önce İyi Düşünün.

Merhaba ;

Önemsiz gibi gözükse de aslında çocuklarımızın üzerinde bazen ne kadar gereksiz baskılar uyguluyoruz bu konuda sizinle deneyimlerimi paylaşmak istedim.

Oğlumu yazılarımı okuyan okurlarım bilir 7,5 yaşında, hemen hemen 6,5 senedir ajansa kayıtlı  vede futbola gidiyor,bu sebepten gitmediğimiz ajans, dizi çekimi, reklam kalmamıştır.Muhteşem Yüzyıl'dan tutunda Öyle bir geçer  zamanki , Turkcell bunun gibi bir sürü söyleyebilirim.Öncelikle şunu belirtmeliyim  biz anneler,  anneler diyorum çünkü babalar genellikle işte olduğu için çocuklarını çekimlere anneler getiriyor.



Öncelikle anne babalar ajansa,futbol okuluna bunun gibi aktivitelere niçin çocuklarını dahil etmek istediklerini iyi düşünmeliler, amaç bir Messi yapmak mı yada bir film yıldızımı yada karakteri oturan bir birey mi bunu aşılamak bizim elimizde evet biz oğlumuzu çok küçük yaşta önemli bir ajansa kayıt yaptırdık. Hemen hemen 1-2 sene hiç çekime gitmedik ki maşallah oğlum da oldukça güzel bir bebekti sokakta sevmeyen yoktu. Biz ne yaptık sözleşmeyi feshettik başka bir ajansa götürdük tabii oğlumuz da yavaş yavaş büyümeye başladı.

Çekimlerimiz oldukça arttı fakat bir şey çıkmadı ben anne olarak bunu hiç dert etmedim halen de etmiyorum bir reklam,bir katalog  çekimi mevcut başta da belirttim gitmediğimiz çekim kalmadı.


Annelere sesleniyorum çocuğunuzu sizin zevkleriniz yada istekleriniz doğrultusun da hırpalamayın ben oğluma sormadan asla gitmiyorum.Bazen gitmek istemediği zamanlar da  sadece anneciğim iyi düşün sonra keşke gitseydik deme bana diyorum bunu söylerken hesap sorar gibi değil asla, çok karşılaştım ailelerle kızı yada oğlu poz vermiyor diye bağıran,boşunamı geldik, herkesin çocuğu dururken sen neden böyle yapıyorsun deyip ağlatan anneleri,  yapmayın çocuklarınızı özgür bırakın eğer illa bir reklam da oynamasını istiyorsanız sabırlı olmalısınız, iyi gözlemlemelisiniz çocuğunuzun yeteneği olmayabilir belki çok güzel resim yapıyordum, kim bilir belki balerin bunu çocuklarınızı gözetleyip bulabilirsiniz.

Çocuklarımız bizim için değerli bırakın kendileri karar versinler istediklerine inanın daha keyif alacaklardır.

Sevgiyle Kalın
Delidoluanne
http://delidoluanne.blogspot.com














0 yorum:

Yorum Gönder

 
Deli Dolu Anne © 2014 | Web Tasarım: FireFrog Creative