İnsan Haklarıymış Hani Nerde?

Merhaba ;

Bugün bir kez daha anladım ki maalesef maddi durumun yoksa ve üstüne üstlük sosyal güvencen yoksa acınacak haldesin vay haline
Neden mi ?Çünkü birazdan okuyacaklarınıza bir çoğunuzun onaylayacağını düşünüyorum,.Malumunuz hamileyim ve bugün devlet hastanesine gittim muayene olmak için.Hani derler ya "parayla imanın kimde olduğu belli olmaz, dış görünüşe aldanmayın kılık kıyafete bakıp insanları değerlendirmeyin" bence çok doğru ama hastanelerimiz için geçerli değil bu söz.Devlet hastanelerin de insan yerine konmuyorsunuz.Saatlerce sıra bekliyorsunuz içeri girdiğiniz de şikayet neydi deyip yüzünüze dahi bakmadan başından savmak isteyen doktorlar ve asistanlar.Buna bizzat ben şahidim.Bebeğinizi ultrasonda görmek istediğinizde bile cevap vermiyorlar.Anlamadığım, insan hakları olsa ne olur.Eliniz mahkumsa sessiz kalıyorsunuz.Haa özele gidebilenler şanslı o zaman sessiz kalmaktan ziyade hakkını arayabiliyor.



Bugün doktor beyin yanına girdiğimde "eşimde bebeği görebilir mi?" dediğim de aldığım cevap şu, zaten çok detaylı bakmıyoruz.Peki bay doktor sen ne iş yapıyorsun orada ( bütün doktorlarımız için geçerli değil bu ) başka bir devlet hastanesinde cinsiyet söyleyemezmişler bunun gibi birçok örnek.Eee nerede o bizi düşünen insanlar ve insan haklarımız.Anlayacağınız çocuğumu göremeden, elime 3 tane ne oldukları bile belli olmayan 3 ultrason görüntüsüyle çıktım hastaneden.Hadi ben özele gidip görebiliyorum meleğimi.Ya hiç gidemeyenler cinsiyet öğrenmeden mi doğum yapıyorlar. Bana göre evet az maaşla çalışıyorlar, sıkıntıları tabiki var.Ama hangimiz hakkımızı alıyoruz ki."5" kişinin yapacağı işi bir kişi yapıyor.Üstüne üstlük mesai ama elde var sıfır haklarını aramak istiyorlarsa bunu masum vatandaştan çıkarmamaları gerek bir tebessüm etmek, günaydın, iyi günler demek çok zor değil...

Bugün İnsan Hakları neye göre kime göre ben bi hak göremiyorum ortada  o yüzden insanlarımız haklarını pekte arayamıyor aramak istese de zaten engeller önüne bir bir çıkıyor.

Dileğim her platformda hakkımızı arayabilmek...İnsan gibi muamele görebilmek, insanlarımız kılık kıyafetiyle dışlanmamalı,

Sevgiyle Kalın
Delidoluanne




0 yorum:

Yorum Gönder

 
Deli Dolu Anne © 2014 | Web Tasarım: FireFrog Creative