Heyecan Doruğa Ulaşıyor...

Merhaba;

Heyecan başladı. Bebeğimizin aramıza katılmasına daha 2,5 ay var ama artık sevinmemin ve heyecanlanmamın sırasının geldiğini biraz geçte olsa farkına varıp, tadını çıkarmaya başladım. Bir sürü hediye geldi prensesime. Ben de dün birkaç birşey aldım doğacak kızım için. 7,5 yıl sonra kız kıyafeti almak ayrı bir keyif  :)


Kız annesi olmak farklı bir duyguymuş daha dünyaya gelmeden bunu yaşamaya başladım. Erkek çocukları olanlar bir nebze daha daha şanslı,  benim oğlum 7,5 yaşında alıştım hep erkek reyonlarına girmeye ama bir noktada mutluyum oğlumda rengarenk giyiniyor eee kızımda biraz kokoş olacak şimdiden belli oldu gerek benim aldığım gerek getirilen hediyeler bunu gösteriyor.

İkinci kez anne olacağım alışmak sevmekten daha zor geliyor misali biraz zor kabullensem de artık aldığım 10 kiloyu, benden önde giden göbüşümü, yüzümdeki şişlikleri, çok ağrım olsa da onlarla yaşamayı, devamlı sırt üstü yatmayı sanıyorum artık kabul ettim. Her güzel şeyin bir bedeli var o yüzden ödenecek  her bedel böyle olsa keşke.


Anne adayları mutlaka benim gibi bebek kıyafetlerine bakıp hayaller kuruyorlardır. Ben elime alıp ay ne kadar yakışacak bal peteğime deyip duruyorum. Şu bir gerçek ki Cennet anaların ayakları altındadır sözü kesinlikle doğru.


Sizlerde benim gibi minik bir prens yada prenses yeşertiyorsanız içinizde şimdiden sevgiyle kucağınıza almanızı diliyorum.


Sevgiyle Kalın Delidoluanne


Delidoluanne

2 yorum:

  1. ben de kız çocuğum olsun istiyorum. sağlıkla kucağınıza almanız dileğiyle
    mommyslifetime.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok tşk ediyorum.
      Rabbim kalbinize göre versin...

      Sil

 
Deli Dolu Anne © 2014 | Web Tasarım: FireFrog Creative