Hayatınızı Tamamlayın...

Merhaba;

Hepimizin hayatın da cesaret edemediğimiz yada başlayıp yarım kalan bir şeyler vardır."Olmaz mı ?" dediğinizi duyar gibiyim.

İşte bu noktada çok sevdiğim bir sözü paylaşmak istedim sizinle.

Her kalp yarım kalan bir şarkı söylermiş,
Ta ki bir başka kalp 'eksik' kısmını söyleyinceye kadar..
Platon




Evet benimde halen içimde ukde olan bir şeyler var. Mesela konservatuar okumayı çok istemiştim. Türk Sanat Müziğine aşığım ve şarkı söylemeyi çok seviyorum. Müzik dinlemek benim için apayrı bir zevk ve galiba bu genetik olabiliyor. Çünkü oğlum da benim gibi müziği çok seviyor. Altı ay özel şan eğitimi aldım. Bir gece iki şarkılıkta olsa bir cafe bar'da şarkı söyledim. Hocamın yeğeninin düğününde vokalistlik yaptım ve son olarak bu sene oğlumun yıl sonu gösterisin de sahne aldım. Bunları yapmaktan dolayı gerçekten çok mutluyum şu an. Çünkü çok istediğim bir şeyi kenarından dahi olsa gerçekleştirmek benim için çok büyük bir keyifti. İleride oğlum ortak anımızdan dolayı çok mutlu olacak buna eminim.

Aslında insan hiçbir şey için geç kalmış değil. Okumanın yaşı olmaz. Yaşınız kaç olursa olsun isteklerinizi arzularınızı bir tarafa atmayın. Aslında şimdiye kadar hiç hırslarım olmadı ama bu sene ilk defa ehliyet almaya karar verdim ve bunu çok önemsedim. Çok çalıştım sınava girdim. İlkini heyecanımdan dolayı kaybettim ama yılmadım ve ikinci yazılı sınavı geçtim. Bu arada 6,5 aylık hamileyim ve bir çok kişi araba kullanmamın tehlikeli olup olmadığını sordu bana. Çok tehlikeli olduğunu düşünmesem de dikkatli bir şekilde amaçlarım doğrultusunda devam ettim. Bir çok kişi bu imtihanı geçiyor olsa da bu benim başarımdı ve bu beni çok mutlu etti. Kendimle gurur duydum.

Çok güzel bir söz daha sizlere ve inanıyorum ki bu sözler insana çok büyük bir ilham kaynağı oluyor:


Müziğini hep yanında taşı...
Hiç beklenmedik bir anda hayat seni dansa kaldıracaktır.
Hayatta hiç bir şeye artık çok geç demeyin ve asla isteklerinizi ertelemeyin...

Sevgiyle ve Deli Dolu Kalın;
Delidoluanne

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Deli Dolu Anne © 2014 | Web Tasarım: FireFrog Creative