Ben Atom Karıncayım ...

Merhaba.,

Temizlik imandan gelir sözünü hepimiz biliriz.Ama karnın burnundayken halen sabahtan akşama kadar iş yapıyorsan durum biraz vahim.

Bugün ben tam da bu noktadayım. Neden mi? Sabahtan başlayıp üstüne üstlük adam gibi bir kahvaltı yapmadan harıl harıl iş yaptım. Aslında hareket etmek iyidir ama belli ölçüde olursa... Ben biraz atom karıncalık yaptım. Sonuçlarının bana ağrı olarak döneceğini bile bile, ama can çıkar huy çıkmaz. Böyle giderse kızımı temizlik yaparken kucağıma alacağım :)

Dedim ya atom karıncadan hiç farkım yok. Kendime kızıyor olsam da elimde değil. Hamile olsam da market alışverişimi de kendim yapıyorum, halılarımı da kendim kaldırıyorum, ütümüde kendim yapıyorum.

Marifet değil tabii bunları yapmak... Çünkü 7,5 aylık bir anne adayıyım, riskleri olabilir ve geri dönüşü olmayan sonuçlar doğurabilir. Her şeye rağmen tabiiki bebeğimi düşünüyorum. Ama elimde değil. Evde 8 yaşında bir çocuk daha olunca anne olarak içiniz rahat etmiyor. Sadece onun dolabını yerleştirmeye başlarken evi temizler halde kendimi buluyorum. Eeee birde kızım doğunca ne olacak bakalım. Tüm çevrem yok ikinci doğunca zaten gücün kalmaz, bir şeylere ister istemez boş verirsin diyorlar. Umarım öyle olur  yoksa durum içler acısı. Oğlum doğduğunda hemen hemen her gün mama sandalyesi silinir, sürekli temizlik yapılır ve enerjisine ayak uydurulmaya çalışılırdı. Tabii bunları yaparken 30 yaşındaydım. Şimdi ise sekiz yıl geçti aradan. Ne kadar da atom karıncayım desem de bir yerde pil şarj olmak isteyecek.:)

Bazen kendimi tanıyamaz oluyorum bu kadar kendimi yorduğum için. Çünkü giden gençlik geri gelmiyor. Bugün çok üzücü bir haber aldım sevgili annaneciğimi kaybettim. Ne kadar acı... Hayat kırmaya ve kırılmaya gelmiyor ama bunun yanında da devam ediyor acısıyla tatlısıyla :(

Size benim yaptığımı yapmayın demeyeceğim. Kelin ilacı olsa kendine kullanırdı zaten. Sadece şu noktada arkadaşlarıma katılıyorum: "Dinlen buna ihtiyacın olacak." diyorlar. Haklılar çünkü evde dört kişi olacağız. Bu da demek oluyor ki ev kalabalık olacak. İstekler artacak, güç toplamalıyım. Atom karıncalığını geçip "Gölgelerin gücü adına! ben He Man!" demeden :)

Siz siz olun yinede karnı burnundayken kendinizi çok yormayın. Sonra akşam benim gibi keşke dinlenerek yapsaydım dememek için...

Sevgiyle Kalın

Deli Dolu Anne

3 yorum:

  1. Dikkat edin kendinize az kalmış doğumunuza.

    YanıtlaSil
  2. Yazınızı okudum ama bence kendinizi çok yormamalısınız.
    İşler nasılsa bir şekilde yapılır.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Evet sevgi hanım 1,5 ay kaldı ama yazımda da dediğim gibi can çıkıyor ama huy çıkmıyor.Bende kendimi çok yorduğumun farkındayım.
    Teşekkür ederim yorumunuza.

    Sevgiler

    YanıtlaSil

 
Deli Dolu Anne © 2014 | Web Tasarım: FireFrog Creative