Yeni Yüzümüzle Yine Ben :)

Merhaba;

Bugün sizlere güzel bir haberim var. Belki farketmiş olabileceğiniz gibi blogumun tasarımını değiştirdik. Bildiğiniz gibi önceki tasarımım çok sadeydi. Artık bir değişikliğe ihtiyaç duyuyordum. Bu nedenle daha önce pek çok arkadaşımın blogunu yenilemiş olan FireFrog Creative ile iletişime geçtim ve işte blogumun yeni yüzü bugün itibarıyla karşınızda...

Blogumda sizler için hayata dair küçük damlacıklar yer alıyor. Hayatın içerisinden hikayelerle renk bulan, hepimizin ihtiyacı olabilecek bilgileri içeren, kimi zaman eğlenceli, kimi zaman hüzünlü ve kimi zaman da düşünceye sevk eden, mütevazi bir blog benimkisi.


Blogumun yeni yüzüyle sizlerle daha güzel paylaşımlar yapabileceğimi umuyorum. Bloğumu sizlere yenilenmiş şekliyle sunmam da büyük emeği geçen, sevgili ''FireFrog Creative''e çok teşekkür ederim. Yeni yüzümüzle farklı çalışmalarımı lezzetli bir sunumla sizlere verebilmeyi arzu ediyorum.

İçinde bir tutam delilik olmayan hayat eksik bir hayattır...


DELİDOLU bir hayatta, bizimle birlikte, DELİDOLUANNE'de kalın.

Sevgiyle,
Delidolu Anne

3 yorum:

  1. Yeni yüzünüzü ve kapak fotoğrafınızı çok beğendim Deli Dolu Anne daha fazla takipçiye ulaşmanızı diliyorum.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. başarılarınızın devamını diliyorum.

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim, güzel düşünceleriniz için.

    Sevgiler

    DeliDoluAnne

    YanıtlaSil

 
Deli Dolu Anne © 2014 | Web Tasarım: FireFrog Creative