Duru Mira Geliyor :)

Aman allahım bugün tam 30 haftalık, yani 7 aylık bir anne adayıyım. Çok şaşkınım, ikinci kez anne oluyorum, Daha dün asla derken şimdi kucağıma alacağım günleri sayıyorum :)  Günler ne çabuk geçti. Kah ağladım, kah güldüm, bazen hüzün, bazen sevinç ama şimdi sadece merak ve telaş kaldı geriye.



Evet ben anne oluyorum. Hem de bir kız annesi... Nasıl anlatabilirim ki bu duyguyu? Artık içimde sürekli beni gıdıklayan bir prenses var : ) Ey ahali  duyduk duymadık demeyin! Ufak ufak hazırlıklar başladı evde, puseti alındı, mama sandalyesi, küvet... Eee bide kıyafetler var ki görmeyin. Yatağını kurduk yatak odamızda, işte burası önemli. O yatağı her gördüğümde Duru Mira sanki içindeymişcesine mutlu oluyorum. Daha şimdiden bu telaş, heyecan. Bakalım doğunca neler olacak :)

Bu ikinci hamileliğim. Oğlumda gayet rahat bir hamilelik yaşamıştım ama bu farklı. Biraz sancılı ve ağrılı geçmekte. Bunun yaşla da alakalı olabileceğini düşünenlerdenim. Ayak kasılmaları, kramplar, çabuk yorulmak da cabası ama az kaldı. Her güzel şeyin bir bedeli olduğu gibi bunun da bedeli bu ağrılar. Ama olsun kızımız için değer. Ne ilginçtir ki bu hamilelikte  akıl almaz bir şekilde  bol bol meyve yiyorum. İçimde son zamanlar da portakal, elma, mandalina ağacı çıkabilir.

Bu arada Duru Mira büyüdükçe yerimizde daralıyor tabii. Çok hareket ediyoruz bazen. Özellikle de uzanınca değmeyin keyfimize. Bir kız annesi olmak nasıl bir duygu bilmiyorum ama zor olacağı kesin. Hele ki benim için... Çok seviyorum cimcimelerin kıyafetlerini... Babamız da çok mutlu... Çok dile getiremese de bakışlarından anlıyorum. Duru Mira hareket edince gözleri ışıl ışıl oluyor ve bu da beni çok mutlu ediyor. Ya oğlumuz şimdiden planlar yapıyor kardeşine neler alacak diye. Barbie bebekler alınacak, kıyafetler alınacak, oyunlar oynanacak ve bunun gibi bir sürü şey. Tek korkumuz acaba çok kıskançlık olabilir mi? Ne de olsa şimdiye kadar bütün ilgi odağımız mavişimizdi. Anne baba olarak bize çok iş düşüyor. Biz de onun için doğumdan önce boncuğa biraz hediyeler alıp, kardeşi doğduğunda ona hediye edeceğiz.


Sevgiyle Kalın

Delidoluanne

5 yorum:

  1. Biz de Duru Mira'yı merakla bekliyoruz. Sağlıkla tamamla hamileliğini Emine'cim ve bebeğini kucağına al...
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tşk ederim Tanla'cığım ...Az kaldı sayılı günler çabuk geçiyor...Bende ok heyecanlıyım...

      Sil
  2. Bende heyecanlıyım canım...
    Heyecanla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  3. sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah.

    YanıtlaSil

 
Deli Dolu Anne © 2014 | Web Tasarım: FireFrog Creative