'' Portakallı & Fındıklı Yumuşak Kurabiye ''


Herkese Merhaba ;

Bugün sizlerle ağızda dağılan yumuşacık kurabiye tarifi vermek istiyorum. Ben çok keyif alıyorum yemekten tabii bunda en büyük etken annemden öğrenmem kısacası annemin tarifi :)

Malzemeler :

3 yumurta
1,5 su bardağı toz şeker
1 su bardağından biraz az çiçek yağı
Yarım su bardağı süt
Yarım su bardağı yoğurt
1 portakal kavuğu rendesi
1 kabartma tozu
Alabildiğine un

Üzeri için: Fındık ve Toz şeker

Not: Hamurunuz çok katı olmayacak...




Yapılışı :

3 yumurta ve toz şekeri mixerle iyice çırpın. Daha sonra tüm malzemeleri ekleyin.Ben üzerlerine fındık ve toz şeker serpiştirdim siz içinede katabilirsiniz fındığı yahut üzümde katabilirsiniz.  Bu isteğe bağlı. Önceden 180 C ısıtılmış fırında üstleri kızarıncaya kadar pişirin.


Ben bugün oğlum ve eşime yaptım çokta leziz oldu sizlerinde denemesini tavsiye ederim.

Şimdiden Afiyet Olsun.

Tatlı yiyelim tatlı konuşalım.

Sevgiyle Kalın  Delidoludakalın

DeliDoluAnne






0 yorum:

Yorum Gönder

 
Deli Dolu Anne © 2014 | Web Tasarım: FireFrog Creative