'' Bir küçük el dokundu yüreğime''

Hoş geldin hayatıma ;


Ne iyi ettin üç ay önce girdin dünyama benim güzel Duru Mira'm
Bir küçük el dokundu yüreğime, beni benden aldı.Önceleri kaybetmekten korkmazdım şimdi korktuğum kadar.Canım kızım abin de anlamamışım anneliği şimdi yaşıyorum doya doya.Pamuk ellerine dokunduğumda o elleri gün gelir de  tutamamaktan korkuyorum, sen bana bir kez daha masumiyeti, saflığı, yaşamayı, ağlamayı ve gülmeyi öğrettin. Çok şanslıyım ki sizin gibi evlatlarım var.



Minik prensesim, bal böcüğüm daima gül ve mutlu ol...
Bu pamuk eller hep ellerimi tutsun ve hiç ayrılmayalım.

'' Evlat ''

Bir küçük el dokundu yüreğime,
Sevmeyi biliyorum sanırdım yanılmışım;
Masumiyeti öğrettin,ağlarken gülmeyi,
Dokunduğun yarayı iyileştirmeyi,
Tebessümü,
Sabrı,
Azmi,
Mutlu gözükmeyi,
Seni ve abini çok seviyorum.

Sevgiyle Kalın Delidoluanne




0 yorum:

Yorum Gönder

 
Deli Dolu Anne © 2014 | Web Tasarım: FireFrog Creative